Picdeer logo Browse Instagram content with Picdeer

Johor Bahru

Instagram photos and videos at Johor Bahru

Double Storey Terrace House, Taman Bukit Indah For Sale - RM648000 https://www.propertydj.com.my/adam/property/double-storey-terrace-house-taman-bukit-indah-6/
Ringlight 18" with stand Kalau dah ada ringlight 18" ni memg tak pandang dah ringlight lain. Sebab lighting memg tiptopp👌🏻👌🏻 Terang dan jelas nak makeup senang. Nak gambar pon lighting on point. . 💕 Ringlight 18" - Free carrier bag fullset - RM399 for cash - RM100/month for kutu - FREE POSTAGE - COD Taman Pelangi Jb . Korang area jb kalau nak dptkan ringlight besar dan murah ni terus watsapp eka k 0149876372 #ringlightmurah #ringlightmalaysia #ringlightjohor #ringlightjb #ringlight10inch #codjohor #codjb #vanitymirrorjb #vanitymirrormurah #muajohor #muajohorbahru #muajb #makeupjohor #makeupjb #sayajualringlight #ringlightmelaka #ringlightshahalam #ringlightkotatinggi #ringlightselfie
Menjaga hati sama pentingnya dengan menjaga lisan, kerana jika seseoang itu hatinya baik, maka akan keluar dari lisannya perkataan yang baik. Lisan mencerminkan kebersihan hati seseorang...
🥒
😊I Like To Smile at People Who Don't Like Me..🌹
🌚
Lets go
Alhamdulillah selamat mendarat ... Perak Selangor Johor .. done
😗🖤 .
Night View in JB town !!💚🌺🌃🎆🚘🇲🇾😃🙋 #nightview😍 #nightview🌃 #like4like👍 #instapost😊 #instaphoto #johorbahru #ilovejohorbahru #lovelife❤️ #lovelife💙 #lovelife😍 #lovelife💞 #malaysia🇲🇾🌺 #malaysia🇲🇾trip #21092019❤ #happyweekend😊😘😎✌️ #happysaturday😘 #happyday❤
🙋
Tak malu lagi nak bercakap dekat dekat. Setiap kali bercakap, terasa mulut lebih wangi sebab baru lepas spray dengan NORAESSENTIAL. . 👉 Tak perlu berus gigi sampai nipis gusi. 👉 Tak perlu risau nafas berbau ketika bercakap. 👉 Tiada kesan sampingan, ekstrak tumbuh tumbuhan sahaja. 👉 Lulus KKM, lulus SIRIM. . WHATSAPP 019-4487 452  #pewangimulut #breathspray #noraessential #noraessentialmurah #mulutberbau #breathsprayhalal #breathspray #mouthspray #pewangimuluthalal #spraypewangimulut #noraessential #mahn #perfumemulut #pewangimulut #penyegarmulut #perfumemulutwangi #breathspray #mulutwangi #perfumemulutviral #sentiasabersyukur
无伦多饱,总有个胃留给甜品。相信大家都知道甜品卡路里高,過完口癮後,便要想想如何把卡路里消耗掉。 ———————————— 喜欢这篇记得按❤tag 家人朋友  了解更多健康知识记得私信我 追踪 @fitcoachjoyiam 追踪 @fitcoachjoyiam  #owlc #coachjoyiam #joyiam教练  #youcanweightloseonline #20daysweightlossprogram
Mornight❤️
- lain orang lain cara 🚫.
Hye guys! pd sp2 yg nk merasa ice blended, soda drink, bubble milk, & coffee series.. boleh la follow fb page & ig @atomicandblend.co @atomicandblend.co @atomicandblend.co @atomicandblend.co  nantikan 2 flavour pengenalan daripada #atomicandblend yg akan menceriakan harian anda.. ✌🏼🥤🍧🍹🍾🍬🍭🍯 #cremaypolkadot #pinkylocco #atomicandblend #iceblended #sodadrink #bobamilk #bobalover #coffeeseries #drinkofhappiness #drinkandenjoy #jdt
🖤
Hye guys! pd sp2 yg nk merasa ice blended, soda drink, bubble milk, & coffee series.. boleh la follow fb page & ig @atomicandblend.co @atomicandblend.co @atomicandblend.co @atomicandblend.co  nantikan 2 flavour pengenalan daripada #atomicandblend yg akan menceriakan harian anda.. ✌🏼🥤🍧🍹🍾🍬🍭🍯 #cremaypolkadot #pinkylocco #atomicandblend #iceblended #sodadrink #bobamilk #bobalover #coffeeseries #drinkofhappiness #drinkandenjoy #jdt
FILA canvas shoe . Assalamualaikum dan salam outdoor . RM70 kondisi cun seperti dalam gambar saiz 7us made in Vietnam harga termasuk postage dm atau ws saya +60139876872
Volkswagen Passat
Kathmandu Gluon Shorthaul. . Assalamualaikum dan salam outdoor . sebuah beg hiking/travel kondisi cemerlang ingin diniagakan. saiz L ~100liter harga RM390 dm atau ws saya 0139876872
xiierjina
VOLKSWAGEN PASSAT
Volkswagen sales consultant
Brothers_ @hairiwhuut
Tinggalkan masa lalu mu yg menggecawakan,kerna ada masa depan yg harus diperjuangkan🍂👌
Beza kita dengan orang Soleh.  Kita kalau satu malam dapat solat Tahajjud 2 rakaat , dah merasa mulia, dah merasa wali.  Orang Soleh , kalau satu malam tak dapat bangun tahajjud merasa berdosa dan jauh diri dari Allah.  Kita kalau terbangun tengah malam tak tahu nak buat apa smpai masuk waktu subuh.  Orang soleh, kalau mereka berjaga malam , waktu itu mereka merasa berjalan terlalu pantas kerana mereka begitu asyik munajatnya dengan Allah, merasa tak puas.  Moga moga Allah pilih kita jadi hambanya yg soleh. 😢😢😢😢
Follow your heart, but take your brain with you.
Just a glance but still look hot in that look. 😉 #taedarvid #taedarvidjb
Carpet bulu ni bukan je boleh guna kat meja solek je ea. Nak jadikan alas kerusi pon boleh. Lagi nmpak cantik sgt ada kerusi bulu2 mcm tu. . 💕Carpet bulu termurah - Boleh dijadikan pelbagai guna - Diameter 30cm - Available warna putih sahaja - Bulu yg gebu dan tidak tercabut - COD Taman Pelangi JB ❗️RM 15 SAHAJA❗️ . Nak order carpet bulu watsapp je k. Item READY STOCK❗️ 0149875372 #vanitymirror #vanitymirrormurah #vanitymirrormalaysia #vanitymirrorjb #vanitymirrorjohor #cermincantik #cerminvanity #carminmalaysia #codjb #codjohor  #cerminmurah #cerminvanitymurah #vanitymirrorsingapore #vanitymirrorsg #cerminsingapore #muajb #muajbmurah #makeupjohor #makeupjohorbahru #anascosmetics #carpetbulu #makeuporganizer
BERAPA LAMA BOLEH NAMPAK PERUBAHAN?  kesan ni bergantung pada orang dear. Setiap orang tak sama masalah kulit. Untuk perubahan positif kita boleh nampak seawal 3 hari tapi tak fully recovery. Ini semua bergantung cara pemakaian serum dan konsisten seseorang orang tu mcm mana  Mungkin kita akan perasan ; -jerawat yg merah boleh kecut - jerawat yg besar boleh mengecil - jerawat pasir semakin pudar - pori semakin mengecil - jeragat semakin pudar  Yg penting kalau nak nampak kesan, kene rajin dear😘 banyakkan minum air sekali untuk percepatkan proses penampakkan kesan.
励志语录❤马伊俐  被埋没一定是你表现的不够好  因为总有机会给你的  抓不住就是你的问题了,不赖任何人。
Assalamualaikum.. Spicy salted eggs cornflakes  kembali mengaum tekak anda semua! 🤩 😍 😋  Pada yg x asing lagi dgn produk viral kami ni pasti arif  benar dgn keenakannya yg  rasa lemak Manis masin Dan pedas gitu !  Jaminan kualiti produk kami ni tiada tandingannya!  Kerana produk kami punya peminat tegarnya tersendiri 🤗🤗🤗 Kami nasihatkan JANGAN BELI KALAU TAKNAK KETAGIH 😍😍😍 Sekali bukak pasti licin sebalang 😋😋😋 HANYA RM 15  HANYA RM 15  Cod BP dan JB  Sila pm sy ke www.wasap.my/60127476592/spicysaltedegg  #spicysaltedeggjb #spicysaltedeggcornflakes #spicysaltedeggaddaheight #spicysaltedeggtamandaya #soicysaltedeggsenggarang #soicysaltedeggsrigading #spicysaltedeggbp #saltedeggviral
http://www.wasap.my/+60187727487/vwinquiriespassat 💥VOLKSWAGEN PASSAT SPECT :- - 1.8L CL TSI 🔥🔥🔥🔥 - 1.8L CL TSI JOIN 🔥🔥🔥🔥🔥 - 1.8L CL TSI SOUND STYLE 🔥🔥🔥 - 2.0L HL TSI 🔥🔥🔥🔥🔥 - 2.0L HL TSI SOUND STYLE 🔥🔥🔥 💥PROMOTIONS & PACKAGE :- - 0 DOWN-PAYMENT - 1.88% INTEREST P. A - VERY HIGH REBATE DISCOUNT - 5 YEARS FREE MAINTENANCE SERVICE - 5 YEARS ROADSIDE ASSISTANCE - 5 YEARS UNLIMITED MILEAGE WARRANTY - COMPLIMENTARY - FREE GIFT 💢TERM & CONDITION APPLY. 📲CALL ME FOR INQUIRY & APPOINTMENT TEST DRIVE.  VOLKSWAGEN SALES CONSULTANT  EN JOHAN +60187727487 http://www.wasap.my/+60187727487/vwinquiriespassat  http://www.wasap.my/+60187727487/vwinquiriespassat  http://www.wasap.my/+60187727487/vwinquiriespassat  http://www.wasap.my/+60187727487/vwinquiriespassat  http://www.wasap.my/+60187727487/vwinquiriespassat
Nah!!! 😍😍 Kami sajikan untuk anda cara pembuatan SPICY SALTED EGG CORNFLAKES 🐣PENYEDIAAN TANPA MINYAK uolls ❗  TAK PERIT TEKAK pun bila makan❗ 😍😉🤗 BETUL KE NI❓ 😲 😯 MASIH TAK CAYA ❓ 😂😂😂 meh TRY TEST 🤗🤗 🤗 . . Assalamualaikum.. Spicy salted eggs cornflakes  kembali mengaum tekak anda semua! 🤩 😍 😋  Pada yg x asing lagi dgn produk viral kami ni pasti arif  benar dgn keenakannya yg  rasa lemak Manis masin Dan pedas gitu !  Jaminan kualiti produk kami ni tiada tandingannya!  Kerana produk kami punya peminat tegarnya tersendiri 🤗🤗🤗 Kami nasihatkan JANGAN BELI KALAU TAKNAK KETAGIH 😍😍😍 Sekali bukak pasti licin sebalang  SERIOUSLY ❗  ADUCTIVE ❗ 😋😋😋 HANYA RM 15  HANYA RM 15  Cod BP dan JB  Sila pm sy ke www.wasap.my/60127476592/spicysaltedegg  #spicysaltedeggjb #spicysaltedeggcornflakes #spicysaltedeggaddaheight #spicysaltedeggtamandaya #soicysaltedeggsenggarang #soicysaltedeggsrigading #spicysaltedeggbp #saltedeggviral
gdnight 🙊❤ .
At least still can watch them 'live' not even one minute on stage. Omg, wanna cry. Why they do this to our babies. At least TAETEE clothes is a little bit different but for KBC like wanna go for a morning jog. Just don't use the boys for your rating pls. 😒 Wasting my line just to watch them for not even a minute. Aish.. . Wasted. . . #sbfivejb #taedarvid #taedarvidjb #teejarujijb #kimmonjb #copterjb #bassuradetjb #highfivejb
Kesihan adik akk ni..lapar...Cite TD...
nbk2019sg
fuku.co7jb
Haii baby💕 Baby Legendary raya edition Baby Friendship edition Yang mana satu kaler pilihan mu sayang💕  RM19/pc exclude postage  #sobellapasirgudang #sobellakotamasai  #sobellajohor
Masih steady 🤙🏻
Alhamdulillah Turn 15.🎉🎉
Happy birthday ❤️ turn 15✨
👍💖💖💖💖
Grandad & Jayden
. Packing time - Tempahan Corporate Gift for VVIP 😊 #sumiliciousdelicious #browniesbytes #homemade #momsbaker #bakeryjohorbahru #browniessedapjb
Ketahui salah satu kandungan utama White Choco iatu Delima.⠀ ⠀ ☑️Merangsang Pembentukan Kolagen⠀ ⠀ Pertambahan usia membuatkan kekenyalan kulit semakin berkurangan. Kandungan antioksidan di delima banyak membantu pembentukan kolagen. ⠀ ⠀ Selain itu, ia juga membantu anda agar kulit tetap tampak segar dan tidak kelihatan kusam.⠀ ⠀ ☑️Memperbaiki Kulit Kering⠀ ⠀ Buah delima memiliki kandungan kebaikan yang lebih besar untuk memperbaiki kulit kering berbanding teh hijau. Ia juga kaya dengan vitamin C yang mampu melembutkan kulit yang kasar.⠀ ⠀ ☑️Mengatasi Jerawat⠀ ⠀ Manfaat antioksidan yang terkandung dalam buah delima mampu mengatasi jerawat. : : *READY STOCK NOW‼️* *READY STOCK NOW‼️* *READY STOCK NOW‼️* : WHITENING🍫  WHITENING🍓 WOMEN LOVE COFFEE☕️ : 🚘 *COD SEKITAR KAWASAN JOHOR* : 📮 *POSTAGE SETIAP HARI ( J&T ) * : *SILA TEKAN LINK WHATSAPP SAYA UTK FAST RESPON * 👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼 : ☎️ wasap.my/60137444729/Nkordersusu  #whiteningmilk #susukambing #susucerah1badan #susustrawberry #susuchocolate #rawatsunburn #rawatkulitkusam #sususedap #putihcantik #lawa #whiteningmilkdrink #milkpluswhitening #boosterwhiteningmilk #boosterwhiteningcodlarkinjohor #whiteningjohor #susukurmajohor #whiteningchoco #whiteningchocolate
Ketahui salah satu kandungan utama White Choco iatu Delima.⠀ ⠀ ☑️Merangsang Pembentukan Kolagen⠀ ⠀ Pertambahan usia membuatkan kekenyalan kulit semakin berkurangan. Kandungan antioksidan di delima banyak membantu pembentukan kolagen. ⠀ ⠀ Selain itu, ia juga membantu anda agar kulit tetap tampak segar dan tidak kelihatan kusam.⠀ ⠀ ☑️Memperbaiki Kulit Kering⠀ ⠀ Buah delima memiliki kandungan kebaikan yang lebih besar untuk memperbaiki kulit kering berbanding teh hijau. Ia juga kaya dengan vitamin C yang mampu melembutkan kulit yang kasar.⠀ ⠀ ☑️Mengatasi Jerawat⠀ ⠀ Manfaat antioksidan yang terkandung dalam buah delima mampu mengatasi jerawat. : : *READY STOCK NOW‼️* *READY STOCK NOW‼️* *READY STOCK NOW‼️* : WHITENING🍫  WHITENING🍓 WOMEN LOVE COFFEE☕️ : 🚘 *COD SEKITAR KAWASAN JOHOR* : 📮 *POSTAGE SETIAP HARI ( J&T ) * : *SILA TEKAN LINK WHATSAPP SAYA UTK FAST RESPON * 👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼 : ☎️ wasap.my/60137444729/Nkordersusu  #whiteningmilk #susukambing #susucerah1badan #susustrawberry #susuchocolate #rawatsunburn #rawatkulitkusam #sususedap #putihcantik #lawa #whiteningmilkdrink #milkpluswhitening #boosterwhiteningmilk #boosterwhiteningcodlarkinjohor #whiteningjohor #susukurmajohor #whiteningchoco #whiteningchocolate
next week guys 🤙🏻
Ketahui salah satu kandungan utama White Choco iatu Delima.⠀ ⠀ ☑️Merangsang Pembentukan Kolagen⠀ ⠀ Pertambahan usia membuatkan kekenyalan kulit semakin berkurangan. Kandungan antioksidan di delima banyak membantu pembentukan kolagen. ⠀ ⠀ Selain itu, ia juga membantu anda agar kulit tetap tampak segar dan tidak kelihatan kusam.⠀ ⠀ ☑️Memperbaiki Kulit Kering⠀ ⠀ Buah delima memiliki kandungan kebaikan yang lebih besar untuk memperbaiki kulit kering berbanding teh hijau. Ia juga kaya dengan vitamin C yang mampu melembutkan kulit yang kasar.⠀ ⠀ ☑️Mengatasi Jerawat⠀ ⠀ Manfaat antioksidan yang terkandung dalam buah delima mampu mengatasi jerawat. : : *READY STOCK NOW‼️* *READY STOCK NOW‼️* *READY STOCK NOW‼️* : WHITENING🍫  WHITENING🍓 WOMEN LOVE COFFEE☕️ : 🚘 *COD SEKITAR KAWASAN JOHOR* : 📮 *POSTAGE SETIAP HARI ( J&T ) * : *SILA TEKAN LINK WHATSAPP SAYA UTK FAST RESPON * 👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼 : ☎️ wasap.my/60137444729/Nkordersusu  #whiteningmilk #susukambing #susucerah1badan #susustrawberry #susuchocolate #rawatsunburn #rawatkulitkusam #sususedap #putihcantik #lawa #whiteningmilkdrink #milkpluswhitening #boosterwhiteningmilk #boosterwhiteningcodlarkinjohor #whiteningjohor #susukurmajohor #whiteningchoco #whiteningchocolate
Ketahui salah satu kandungan utama White Choco iatu Delima.⠀ ⠀ ☑️Merangsang Pembentukan Kolagen⠀ ⠀ Pertambahan usia membuatkan kekenyalan kulit semakin berkurangan. Kandungan antioksidan di delima banyak membantu pembentukan kolagen. ⠀ ⠀ Selain itu, ia juga membantu anda agar kulit tetap tampak segar dan tidak kelihatan kusam.⠀ ⠀ ☑️Memperbaiki Kulit Kering⠀ ⠀ Buah delima memiliki kandungan kebaikan yang lebih besar untuk memperbaiki kulit kering berbanding teh hijau. Ia juga kaya dengan vitamin C yang mampu melembutkan kulit yang kasar.⠀ ⠀ ☑️Mengatasi Jerawat⠀ ⠀ Manfaat antioksidan yang terkandung dalam buah delima mampu mengatasi jerawat. : : *READY STOCK NOW‼️* *READY STOCK NOW‼️* *READY STOCK NOW‼️* : WHITENING🍫  WHITENING🍓 WOMEN LOVE COFFEE☕️ : 🚘 *COD SEKITAR KAWASAN JOHOR* : 📮 *POSTAGE SETIAP HARI ( J&T ) * : *SILA TEKAN LINK WHATSAPP SAYA UTK FAST RESPON * 👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼 : ☎️ wasap.my/60137444729/Nkordersusu  #whiteningmilk #susukambing #susucerah1badan #susustrawberry #susuchocolate #rawatsunburn #rawatkulitkusam #sususedap #putihcantik #lawa #whiteningmilkdrink #milkpluswhitening #boosterwhiteningmilk #boosterwhiteningcodlarkinjohor #whiteningjohor #susukurmajohor #whiteningchoco #whiteningchocolate
Ketahui salah satu kandungan utama White Choco iatu Delima.⠀ ⠀ ☑️Merangsang Pembentukan Kolagen⠀ ⠀ Pertambahan usia membuatkan kekenyalan kulit semakin berkurangan. Kandungan antioksidan di delima banyak membantu pembentukan kolagen. ⠀ ⠀ Selain itu, ia juga membantu anda agar kulit tetap tampak segar dan tidak kelihatan kusam.⠀ ⠀ ☑️Memperbaiki Kulit Kering⠀ ⠀ Buah delima memiliki kandungan kebaikan yang lebih besar untuk memperbaiki kulit kering berbanding teh hijau. Ia juga kaya dengan vitamin C yang mampu melembutkan kulit yang kasar.⠀ ⠀ ☑️Mengatasi Jerawat⠀ ⠀ Manfaat antioksidan yang terkandung dalam buah delima mampu mengatasi jerawat. : : *READY STOCK NOW‼️* *READY STOCK NOW‼️* *READY STOCK NOW‼️* : WHITENING🍫  WHITENING🍓 WOMEN LOVE COFFEE☕️ : 🚘 *COD SEKITAR KAWASAN JOHOR* : 📮 *POSTAGE SETIAP HARI ( J&T ) * : *SILA TEKAN LINK WHATSAPP SAYA UTK FAST RESPON * 👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼 : ☎️ wasap.my/60137444729/Nkordersusu  #whiteningmilk #susukambing #susucerah1badan #susustrawberry #susuchocolate #rawatsunburn #rawatkulitkusam #sususedap #putihcantik #lawa #whiteningmilkdrink #milkpluswhitening #boosterwhiteningmilk #boosterwhiteningcodlarkinjohor #whiteningjohor #susukurmajohor #whiteningchoco #whiteningchocolate
Ketahui salah satu kandungan utama White Choco iatu Delima.⠀ ⠀ ☑️Merangsang Pembentukan Kolagen⠀ ⠀ Pertambahan usia membuatkan kekenyalan kulit semakin berkurangan. Kandungan antioksidan di delima banyak membantu pembentukan kolagen. ⠀ ⠀ Selain itu, ia juga membantu anda agar kulit tetap tampak segar dan tidak kelihatan kusam.⠀ ⠀ ☑️Memperbaiki Kulit Kering⠀ ⠀ Buah delima memiliki kandungan kebaikan yang lebih besar untuk memperbaiki kulit kering berbanding teh hijau. Ia juga kaya dengan vitamin C yang mampu melembutkan kulit yang kasar.⠀ ⠀ ☑️Mengatasi Jerawat⠀ ⠀ Manfaat antioksidan yang terkandung dalam buah delima mampu mengatasi jerawat. : : *READY STOCK NOW‼️* *READY STOCK NOW‼️* *READY STOCK NOW‼️* : WHITENING🍫  WHITENING🍓 WOMEN LOVE COFFEE☕️ : 🚘 *COD SEKITAR KAWASAN JOHOR* : 📮 *POSTAGE SETIAP HARI ( J&T ) * : *SILA TEKAN LINK WHATSAPP SAYA UTK FAST RESPON * 👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼 : ☎️ wasap.my/60137444729/Nkordersusu  #whiteningmilk #susukambing #susucerah1badan #susustrawberry #susuchocolate #rawatsunburn #rawatkulitkusam #sususedap #putihcantik #lawa #whiteningmilkdrink #milkpluswhitening #boosterwhiteningmilk #boosterwhiteningcodlarkinjohor #whiteningjohor #susukurmajohor #whiteningchoco #whiteningchocolate
Happy birthday kakak sepni😘 Moga panjang umur sehat selalu 😍 Semoga apa yg dmau tercapai amin Apa yg direncanakan semoga terlaksana amin 🤲

Loading